Приймальник замовлень (сервіс-консультант)
Опис вакансії
Обов’язки, які Ви будете виконувати в процесі роботи:
- Приймання від клієнтів замовлень на обслуговування автомобіля;
- Консультація клієнтів на всіх етапах сервісного обслуговування (особистий менеджер);
- Визначення найменування дефектів та обсяг ремонтних робіт;
- Формування вартості технічного обслуговування та ремонту автомобілів, складання рахунків;
- Узгодження найменування, строки виконання робіт, вартість робіт з клієнтом;
- Планування завантаженості ремонтних цехів, розподіл робіт по постам;
- Кваліфікований прийом автомобіля та його видача клієнту з відповідними рекомендаціями;
- Після сервісна комунікація з клієнтом.
Обов’язкові вимоги:
- знання будови автомобіля та технології ремонту на рівні досвідченого користувача;
- наявність водійського посвідчення категорії «В» та досвід керування автомобілем від 2 років;
- навички роботи з документацією при прийманні та видачі автомобіля;
- вища або середня освіта;
- досвідчений користувач ПК (пакет Microsoft Office)
Умови роботи:
- високий дохід та можливість його збільшення
- офіційне працевлаштування та гарантії згідно КЗпП України
- графік роботи: з пн. по пт. з 9:00 до 18:00, сб/через сб з 9:00 до 15:00
- комфортні умови праці
- можливість навчання (тренінги та семінари)
Заповнити форму